środa, 31 października 2012

Kolejny koszyk zrobiony.

spód wieczka

wieczko od góry

przód

środek wyściełany miękkim materiałem
Nareszcie kolejny koszyczek zrobiony , trochę było z nim zachodu , bo najpierw nie podobał mi się dół koszyczka następnie zamknięcie jakoś mi nie pasowało , a w ostateczności wyplotłam nowy dół i górę , a dzisiaj nareszcie mogłam przystąpić do końcowej fazy ( to co tygryski lubią najbardziej ha, ha ) ozdabiania . Ma być to koszyczek na biżuterię i mam nadzieję że nowej właścicielce się on spodoba , a to efekty ( oczywiście 1000 razy zmieniana koncepcja co do dekoracji ) .

8 komentarzy:

  1. WOW! PIĘKNY JEST! Właścicielka tego cudeńka na pewno będzie przeszczęśliwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Weroniko bardzo Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ewelinko:) Dziękuję za odwiedzinki!!!! piękne prace, koszyczek cudowny!! buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu i bardzo dziękuję za opinie i zapraszam częściej twoje oceny są bezcenne pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Mnie również podobają się Twoje prace :) pozdrawiam serdecznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie i oczywiście dziękuje za miłe słówka . Zapraszam częściej , pozdrawiam .

      Usuń