środa, 28 listopada 2012

Troszeczkę aury światecznej

mój ulubiony dodatek do stroików świątecznych
 Aby nie myśleć o kłopotach dnia codziennego uciekłam w pracę malowałam choinki , wyplatałam koszyczki i w końcu wykończyłam stroiki świąteczne . Oczywiście serdecznie witam nowych gości . Bardzo też dziękuję za miłe słowa pozostawiane tu i ówdzie pod moimi wypocinkami , a że są to miłe słowa bardzo mobilizują do dalszej pracy ze świadomością że jednak komuś się one podobają .
podstawka zrobiona z pomocą Ani http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs%20stojak%20do%20kuli  złota dziewczyna z magią w dłoniach



A tu połączenie wcześniejszych sań z szydełkową bombką ( a oczywiście pomysł był inny ) . Pozdrawiam wszystkich zaglądających i pozostawiających swoje opinie życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Rewelacja! Wszystkie prace są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka i całe przystrojenie sanek jest genialne! Stroik świąteczny też oczywiście piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć dziewczyny dzięki za miłe słówka . Pozdrowionka.

      Usuń
  3. rewelacyjne stroiki, świetne :)
    dołączam blog do ulubionych i będę tu zaglądac częściej :) zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię Ewuniu i bardzo dziękuję za miłe słowa . Jestem u Ciebie jako obserwator i bardzo mi się podobają prace na Twoim blogu . Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny stroik:) saneczki - rewelka:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe ozdoby, fioletowa bombka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń